Klantenservice

Garantie & retourneren

Garantie

Garantie wil zeggen dat een product moet doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat geldt ook voor de producten van Premiumwereld. Heeft u een vraag of opmerkingen over de door ons geleverde producten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder. Vaak kan het helpen om bij een een garantieverzoek foto's toe te voegen van het product.

Meer lezen >

Op alle artikelen van Premiumwereld zit een garantie voor kwaliteit. Een product moet tenslotte doen waar het voor gemaakt is. Houd er wel rekening mee dat er veel verschil zit tussen artikelen in ons assortiment. Zo kunt u van een non woven tas niet dezelfde draagkracht verwachten als van een katoenen tas. Laat u daarom vooraf goed informeren door onze klantenservice bij het kiezen van een product. Dit voorkomt teleurstelling achteraf.


Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er artikelen beschadigd geleverd worden. Het is niet meer dan normaal dat wij dit passend voor u oplossen. Stuur ons een mail met foto's waar de beschadigingen duidelijk te zien zijn. Wij kunnen uw verzoek dan het snelste behandelen.


Contact met Job Moeite met kiezen? Stuur mail

Retourneren

Het is mogelijk om artikelen naar ons te retourneren. U heeft 2 weken de tijd na levering om uw retour aan te melden en na de aanmelding nog 2 weken om het op te sturen. Meldt u een retour niet aan? Dan geldt een retour termijn van 2 weken. Worden artikelen bij deze termijn geleverd of aangemeld dan kunnen deze enkel in overleg geretourneerd worden. Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt een vervangend artikel via de website bestellen. Zodra wij het pakket bij ons retour hebben storten wij het betaalde bedrag naar u terug.

Ons retourformulier kunt u hier downloaden:

https://www.premiumwereld.nl/files/Retourformulier.docx

Meer lezen >

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen naar ons te retourneren. Onder personaliseren valt alles wat wij op uw verzoek doen. Zoals bedrukken, borduren, graveren, weven ect. Uiteraard moeten ook gepersonaliseerde artikelen naar wens zijn. Heeft u een klacht of opmerking? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag passend voor u op.


Het is belangrijk de artikelen in de originele verpakken terug te verpakken. Dit is niet alleen makkelijk voor het retourneren maar ook voor het verwerken van uw retour in ons magazijn. Via onze klantenservice kunt u een retourformulier aanvragen. Hierop staat de volledige uitleg vermeld voor het versturen van uw retour.